Sugar

Унтахаасаа өмнө юу бодох хэрэгтэй вэ?

Dec 25, 2016 - by Baigalmaa

Сонин хачин Зөвлөгөө Эрүүл мэнд


Унтахаасаа өмнө юу бодох хэрэгтэй вэ?

Та, дараах мэдээг маш анхааралтай уншаарай. Унтахын өмнө бид юу боддог билээ? Ямар бодлууд толгой дотор эргэлддэг билээ? Хэрэв, энэхүү, бид ямар ч ач холбогдол өгдөггүй бодлууд, таны, маргаашийн амьдралыг удирдаж байдаг гэвэл та итгэх үү? Тэгвэл, энэхүү бодлууд, цувруулан өрсөн даалуу нэг нь хөдлөхөд ханаран унахын адил, тархин дотор нейроны гинжин холбоос үүсгэн, нойрсох хугацааны турш, бодлуудыг мэдээллийн түвшинд боловсруулж байдаг аж.

Энгийнээр илэрхийлэхэд, унтаж байхад маргаашийн амьдралыг тодорхойлох процесс явагдаж байдаг байна. Энэ процессоос дараах байдлууд хамаардаг:
-маргааш нь биеийн байдал ямархуу байх
-нойр ханах эсэх
-сэтгэл санааны байдал ямар байх
-хир эрч хүчтэй байх
-бие организмын сэргэх хурд
-өдрийн турш юу хийх
Өглөө нь сэрээд хүн, бүх зүйлийг өөрөө удирдаж байна гэж боддог. Гэтэл бүх зүйлс нойрсох үеийн 8 цагт програмчлагдчихсан байдаг гэнэ. Унтахаасаа өмнө хүмүүс ихэвчлэн бүх л асуудлуудаа бодож, шийдвэрлэх арга замыг хайж, эсвэл алсын бүтэшгүй, түүхий мөрөөдлөө бодож байдаг. Эдгээр бодлуудыг шөнөжин машиндсан тархи өглөө нь тэр өдрийн “байдал”-уудыг өгнө. Тархи өөрөө хувьсах чанартай. Тархины хувьд таны ирээдүйг тодорхойлох нь, түүний орших арга бөгөөд таны бодлоос үүдсэн программ, хувьсалд таарахгүй бол, устгах зарчмаар ажиллаж эхэлдэг. Хүн өөрөө амьдралаа устгаж эхлэх буюу сэтгэл санааны таагүй байдлаас эхтэй азгүйтэл, архидалт, уур уцаар, гуниг, шаналал зэргээс болж өвчлөл, хөгшрөлт эрчимтэй явагддаг. Ийнхүү тархи хүнийг, аажмаар устгах чадвартай аж. Унтахын өмнөх бодлууд нь, та, аливааг хөгжүүлэх үнэт нөөц эсвэл ямар ч ашиггүй бүтээгдэхүүн гэдгийг чинь ялгах процесс болон тархины тэжээл болж өгдөг байна. Энэхүү бодлууд хэвтээд, хэсэг зуур байх мөчид бодогдох бодлууд биш, нойрсолтын эхэн үед хүний ямар ч хяналтгүй явагддаг бөгөөд маргаашийг програмчлах суурь болдог. Хэрэв та, нойрсолтоо ухамсартайгаар хүлээн авахад суралцаж чадвал, та, өөрийн маргаашийн “эзэн” болно. Үүний тулд та, дараах 3 аргыг мөрдөх ёстой болно. Үүний үр дүн, өглөө нь бие хөнгөн, толгой сэргэлэн болж маргааш нь харагддаг:
1. Тайвшрал. Та, эерэг сөрөг, бүх сэтгэл хөдлөлөөс салж, мөн мөрөөдөж ч хэрэггүй бөгөөд эхэн үеийн нойрсолтод, цэвэрхэн цагаан хуудас өгч програмчлуулах хэрэгтэй. Энэ нь эрч хүчийг өгөх боломж олгодог.
2. Бодлоос салах. Юу ч бодохгүй байхыг хичээж, нам гүмийг сонс. Нам гүм байдал өөрийн гэсэн сайхан дуу хоолойтой байдаг.Үүнийг хайгаарай. Бодол байхгүй байх үед тархи мухардалд орж, програмчлах зүйлгүй болж та, өөрөө маргаашийнхаа эзэн болно.
3. Биеэ суллах. Хүн унтахаар хэвтээд, биеийн аль нэг хэсэг бүрэн суларч чадаагүй байгааг мэддэггүй. Тиймээс, хэвтмэгцээ бүх биеэ ханатал сулла. Үргэлжлүүлэн сулла. Бүрэн сулласныхаа дараа, та хичнээн хатуурсан биеийн булчингуудтай унтдаг байснаа мэдэж гайхах болно. Ингээд л маргааш маань ачаалагддаг байсан байх нь.

Энгийнээр илэрхийлэхэд, унтаж байхад маргаашийн амьдралыг тодорхойлох процесс явагдаж байдаг байна. Энэ процессоос дараах байдлууд хамаардаг:
-маргааш нь биеийн байдал ямархуу байх 
-нойр ханах эсэх
-сэтгэл санааны байдал ямар байх
-хир эрч хүчтэй байх
-бие организмын сэргэх хурд
-өдрийн турш юу хийх  
Өглөө нь сэрээд хүн, бүх зүйлийг өөрөө удирдаж байна гэж боддог. Гэтэл бүх зүйлс нойрсох үеийн 8 цагт програмчлагдчихсан байдаг гэнэ. Унтахаасаа өмнө хүмүүс ихэвчлэн бүх л асуудлуудаа бодож, шийдвэрлэх арга замыг хайж, эсвэл алсын бүтэшгүй, түүхий мөрөөдлөө бодож байдаг. Эдгээр бодлуудыг шөнөжин машиндсан тархи өглөө нь тэр өдрийн “байдал”-уудыг өгнө. Тархи өөрөө хувьсах чанартай. Тархины хувьд таны ирээдүйг тодорхойлох нь, түүний орших арга бөгөөд таны бодлоос үүдсэн программ, хувьсалд таарахгүй бол, устгах зарчмаар ажиллаж эхэлдэг. Хүн өөрөө амьдралаа устгаж эхлэх буюу сэтгэл санааны  таагүй байдлаас эхтэй азгүйтэл, архидалт, уур уцаар, гуниг, шаналал зэргээс болж өвчлөл, хөгшрөлт эрчимтэй явагддаг. Ийнхүү тархи хүнийг, аажмаар устгах чадвартай аж. Унтахын өмнөх бодлууд нь, та, аливааг хөгжүүлэх үнэт нөөц эсвэл ямар ч ашиггүй бүтээгдэхүүн гэдгийг чинь ялгах процесс болон тархины тэжээл болж өгдөг байна. Энэхүү бодлууд хэвтээд, хэсэг зуур байх мөчид бодогдох бодлууд биш, нойрсолтын эхэн үед хүний ямар ч хяналтгүй явагддаг бөгөөд маргаашийг програмчлах суурь болдог. Хэрэв та, нойрсолтоо ухамсартайгаар хүлээн авахад суралцаж чадвал, та, өөрийн маргаашийн “эзэн” болно. Үүний тулд та, дараах 3 аргыг мөрдөх ёстой болно. Үүний үр дүн, өглөө нь бие хөнгөн, толгой сэргэлэн болж маргааш нь харагддаг:
1. Тайвшрал. Та, эерэг сөрөг, бүх сэтгэл хөдлөлөөс салж, мөн мөрөөдөж ч хэрэггүй бөгөөд  эхэн үеийн нойрсолтод, цэвэрхэн цагаан хуудас өгч програмчлуулах хэрэгтэй. Энэ нь эрч хүчийг өгөх боломж олгодог. 
2. Бодлоос салах. Юу ч бодохгүй байхыг хичээж, нам гүмийг сонс. Нам гүм байдал өөрийн гэсэн сайхан дуу хоолойтой байдаг.Үүнийг хайгаарай. Бодол байхгүй байх үед тархи мухардалд орж, програмчлах зүйлгүй болж та, өөрөө маргаашийнхаа эзэн болно. 
3. Биеэ суллах. Хүн унтахаар хэвтээд, биеийн аль нэг хэсэг бүрэн суларч чадаагүй байгааг мэддэггүй. Тиймээс, хэвтмэгцээ бүх биеэ ханатал сулла. Үргэлжлүүлэн сулла. Бүрэн сулласныхаа дараа, та хичнээн хатуурсан биеийн булчингуудтай унтдаг байснаа мэдэж гайхах болно. Ингээд л маргааш маань ачаалагддаг байсан байх нь.

Энэхүү 3 үндэслэлийг хэвшүүлж нойрсолтоо хянаснаар, та, өөрөө программ болох бөгөөд тархи тань, таны төлөө ажиллаж эхлэн, өглөө бүр эрч хүчтэй сэргэлэн цовоо босч, урд нь хэзээ ч байгаагүй саруул оюуныг мэдрэх болно. Тархи 100% ажиллаж буй мэдрэмж төрж, бүх зүйлс бүтэж эхэлж байгаа сэтгэгдлээр дүүрдэг.  

Мэдээ таалагдаж байвал манай хуудсанд "LIKE" дарж илүү олон шинэ мэдээ мэдээлэл хүлээж аваарай.


Сонин хачин Зөвлөгөө Эрүүл мэнд

Dec 25, 2016 - by Baigalmaa

Мэдээлэл хуулбарлах хориотой.